Social media en online PR
info@elroco.nl

Poken: hoe een hit geboren wordt

Ik twitter. Daarmee ben ik in mijn omgeving al een regelrechte geek. In miniberichtjes laat ik mijn vrienden, volgers en eerlijk gezegd ook volstrekte vreemdelingen weten waar ik op een bepaald moment mee bezig ben of aan denk. Zo ontstaan soms grappige discussies, maar ik heb gemerkt dat twitter ook een supersnel nieuwsmedium is. Zo ontdekte ik al snel een nieuw ‘ding’: de poken…


Zo hoorde ik een paar weken geleden via @jillesdotcom (in de echte wereld wel bekend als Jilles Groenendijk) dat hij pokens in de aanbieding had. Voor 12,50 kon je een sleutelhanger bij hem bestellen. Lekker belangrijk, zou je denken. Het is nog maar de vraag of het echt gaat aanslaan, maar met een poken kun je ook echt iets: digitaal en draadloos je visitekaartje uitwisselen.

Na een eerste aarzeling ben ik woensdag toch naar een meeting gegaan om een poken op te halen en meteen te gebruiken bij alle aanwezigen. En daar liep ik een compleet mediacircus binnen. NOS journaal op 3 was er ook.

Of ik bij het begin ben geweest van een gadget die ons leven gaat veranderen weet ik niet.  Maar deze meeting wordt wellicht wel een marker voor de start van elroco: later hebben we het over de tijd ervoor en de tijd erna;-)

1 Reactie
Reageer

CommentLuv badge

Smart Online Presence

Samen met Katja Staring verzorg ik workshops voor zelfstandig professionals. Wij helpen je om je website slim in te zetten voor je werk. Neem contact op voor meer informatie.